[Th] Po upgrade xservera i Mesy zdycha kwin

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 12:36:28 CEST

On Tuesday 08 of April 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia wtorek, 8 kwietnia 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>
> Zapuszczam właśnie kompilację, za kilkanaście minut sprawdzę.

Poprawione kdebase poszło do pieca. Napisałem do autora zmiany - może usprawni
kod w kdelibs psujący sprawę.

Generalnie dodali wrappera "kde3" przez którego odpalane są aplikacje z kde3
(tam można w przyszłości jakieś wynalazki umieszczać) ale zrobili to tak, że
gdy wrapper nie zostanie znaleziony to dodany zostanie pusty string. Stąd
problem.