Sposób na zawieszenie X-ów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 8 Kwi 2008, 16:52:06 CEST

On Mon, Apr 07, 2008 at 16:57:15 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Z ciekawości - compiz na jakich chipsecie? Bo ja obecnie nigdzie nie

i965GM (z X3100 w środku). Drugiego czasem odpalam na stacjonarnym
GF5200 (a w zasadzie to beryla, bo compiz coś się burzył).

> potrafię compiza uruchomić. Zawsze mi wyrzuca komunikat:
> compiz: GLX_EXT_texture_from_pixmap is missing

Jeśli to też Intel to

export LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1
export INTEL_BATCH=1

czy coś w ten deseń, bo z pamięci piszę. No i nowe sterowniki domyślnie
używają EXA, a mają buga i chodzi koszmarnie wolno - trzeba się
przełączyć na XAA do czasu poprawienia sterowników (i chyba trzeba już
będzie mieć TTM w kernelu).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>