kde4-dolphin

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 8 Kwi 2008, 21:20:07 CEST

W dniu 8 kwietnia 2008 07:54 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

>  >
>  > > Nie używam kde, ale widzę, że kde4-kdelibs ma wyraźnie wpisane dla
>  >  > *-shared: Obsoletes: kdelibs-shared
>  >  >
>  >  > Jeśli nie ma między nimi kolizji (ćwiczenie do domu, nie używam kde),
>  >  > to można je zainstalować obok siebie i powyższa linijka jest
>  >  > nadmiarowa/nieprawdziwa.
>  >  Oj... mój błąd... tego drugiego nie sprawdziłem myśląc, że będzie to to samo
>  >  co w wypadku kde4-konqueror-libs.
>  >
>  >  Rewizja w której dodane Obsoletes:
> [...]

Btw. co do konquerora to nie wiem o co wam chodzi, bo konqueror z kde3
nie zostanie zastapiony przez tego z kde4, raz ze paczki sie inaczej
nazywaja (teraz w jakies P/O nie zagladalem) no i ten z kde3 ma epoch
9, ten z kde4 nie ma epoch. Upgrade nie jest mozliwy.