[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 17:30:13 CEST

On Wed, Apr 09, 2008 at 16:45:42 +0200, Tomasz Pala wrote:

> A SZCZEGÓLNĄ alergię mam na wszelkie %post - tyle razy, co mi spieprzyły
> konfigurację, że nie wspomnę już o ich zamierzonym _prawidłowym_
> działaniu, po którym nie pozostawia oryginalnej konfiguracji z
> niezmienionym timestampem pliku...

Żeby uzupełnić - to jest zarzut także do Ac. W zasadzie nic, co korzysta
z webapps, nie mogę normalnie zaktualizować, bo robi swoje czary-mary na
moich plikach i z mojego punktu widzenia - psuje je.

Kolejny konkret - miałem swoje definicje klawiatury w /usr/share/X11/xkb
(które kiedyś było linkowane do /etc/X11) - jakiś tam upgrade Xów
(XFree86 już na pewno nie miałem, więc albo przejście z X11 na xorg,
albo upgrade do xorg 1.4 - raczej to drugie) i czyjąś decyzją zostałem
pozbawiony swojego dzieła. No oczywiście, moja wina, że trzymałem w
katalogu należącym do pakietu (a gdzie niby miałem?), obawiam się tylko,
żeby kiedyś ktoś nie postanowił w ramach zmiany katalogu na plik zrobić
rm -rf /
Swoją drogą sam mechanizm działania jest jednym z przykładów, jak nie
powinno się robić workaroundów, tylko naprawić problem u źródła (czyli w
rpmie).

A w zasadzie to sobie znalazłem:

http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/xkeyboard-config.spec?r1=1.7&r2=1.8

--