[Th] Upgrade apport - jak rozumieć ten błąd?

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 19:10:29 CEST

Marcin Krol pisze:
> Jezeli chodzi o Ac, przykro mi ze wyglada to jak wyglada i ze sie na ta
> linie oglednie mowiac wypialem. Niektore ze zmian, ktore wprowadzil glen
> nigdy IMO nie powinny miec miejsca w stabilnej linii, np rpm 4.4.9 ktory
> dosc skutecznie rozwalil mi jakis czas temu system.

Nosz przecież k....a mać.
Wczoraj z używania PLD zrezygnował kojejny użytkownik ;P

Spróbowalem zbadać co boli AC.
1. Przy instalacji z bootdisk-net, instalacja basic, nie zainstalowal
sie SysVinit co spowodowalo niezbootowanie sie systemu - reczne
doinstalowanie no i dziala.
2. Upgrade AC, wywala sie upgrade rpm-a ze nie ma lzma, po
zainstalowaniu lzma, rpm sie instaluje ale wywala na probie
przebudowania bazy.
3. po restarcie dostaje:
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory
stty: invalid argument `-utf8'
Try `stty --help' for more information.
4. Pozatym co za !@#!$@^%&*(&^%$% wrzucil kernel-2.6.22 do AC?????
5. Pomijam fakt że nie wszystko w AC jest podpisane a defaultowy konfig
wymaga podpisanych pakietów

Przecież to miała być STABILNA gałąź dystrybucji. Kto teraz jes RM AC ??

Pozdrawiam.

--
T.