SPECS: audacious-plugins.spec - allow building with libprojectM 1....

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
¦ro, 9 Kwi 2008, 19:48:39 CEST

Dnia środa 09 kwiecień 2008, hawk napisał:
> Author: hawk                         Date: Wed Apr  9 15:25:22 2008 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - allow building with libprojectM 1.1
> - release 3

A testowałeś może czy działa? U mnie audacious z libprojectM 1.1 nie działa
tak jak i nie działał z 1.01. Za to amarok  z libprojectM 1.1 działa chociaż
z libprojectM 1.0 nie działał. Dlatego, też nie chciałem updejtować i słać
upgrejda do czasu aż sprawdzę na jakiejś innej maszynie czy działa... ale
zapomniałem:(

Ewentualnie czy ktoś kto używa audacious'a i libprojectM może sprawdzić czy
nowa wersja też działa?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic