kde4-dolphin

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 9 Kwi 2008, 22:02:13 CEST

W dniu 9 kwietnia 2008 17:14 użytkownik Rafał Cygnarowski
<rafilists w gmail.com> napisał:

>  > wiem na czym stanelo.
>
>  A tak przy okazji... pisałeś na users-pl, że używać kde4. Czy możesz napisać
>  jak się sprawuje? Ostatnim razem próbowałem 4.0.0 i działało kiepsko
>  (przekłamania w wyświetlaniu, znikające okienka i panel - szczególnie gdy
>  używało się Firefox-a, słaba wydajność...).

Po 1. nie jestem w ogole na -users-pl zapisany, wiec tam nic nie pisalem
Ale kde4 w wersji 4.0.x jest nieuzywalne :) to jakis gniot ktory nie
powinien zostac nigdy wydany.
Co innego 4.0.xy - ma wiele poprawek, dziala, wiadomo nie idealnie bo
to pre-pre-alpha ale podstawowe rzeczy da sie juz na nim robic. Nie
uzywam tego na codzien, ale od czasu sobie poklikam, z kazda wersja z
reszta zauwazam poprawki.
Sprobuj, jezeli jednak uzywasz PLD na desktopie, to jak narazie
odradzam kde4 na codzien.