SPECS: audacious-plugins.spec - allow building with libprojectM 1....

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 19:27:55 CEST

Dnia środa 09 kwiecień 2008, Marcin Krol napisał:

> Nie testowalem. Wyszedlem z zalozenia, ze skoro z libprojectM 1.0 nie
> dzialalo to przebudowa z 1.1 nic nie powinna zepsuc, a moze naprawic :)

No właśnie cały bajer polegał na tym, że chyba tylko mi nie działało:D
Przez to nie miałem jak sprawdzić czy innym nie psuje... no ale skoro nikt nie
krzyczy to posyłam upgrejd.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic