Uwaga - problem przy upgrade

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 18:47:16 CEST

Patryk Zawadzki pisze:

> Jak chcesz to inaczej rozwiązać? Wymusić nadpisanie konfiguracji to
> jeszcze gorsze wyjście.

W sumie nie wiem, ale może domyślnie ignorować vserver-packages ...
Teraz jak ta dyskusja się wywiązała, to mi świta, że kiedyś była o tym
mowa, ale traf chciał, że potem przejąłem jakiś serwer, nie było w nim
ignore vserver-packages i lipa :-(

Poza tym poldek powinien poinformować, że odinstalowuje pakiet dev - a
tego nie zrobił (pakiet został odinstalowany, nie tylko usunięta
zawartość dev)

No i przydała się funkcjonalność repackage rpma :-)

Paweł