spec - .rpmnew - porady potrzebuję

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 12 Kwi 2008, 06:25:45 CEST

Dnia 2008-04-11, pią o godzinie 21:03 +0200, Jacek Konieczny pisze:

> Jeśli by tam pasowały, to mogły by być przy upgrade nadpisywane, bo nic
> poza RPM by ich nie zapisywało.

No, chyba mi się rozwiązanie przyśniło :)

/usr/share/dumbtts - to co zawsze nadpisuje RPM
/etc/dumbtts - wydumki administratora (gdzie RPM w ogóle nie zagląda)

Może być?

Pasuje tu /usr/share bo to są dane a nie pliki konfiguracyjne -
tłumaczenia nazw klawiszy, nazwy znaków itp. które mogą być
przedefiniowane (np. trzysylabowy "cudzysłów" na krótszy "ciapek" czy
jak sobie ktoś tam wymyśli - biblioteka jest przeznaczona przede
wszystkim dla screenreaderów).

Chyba że jakiś lepszy pomysł?

ethanak