libdumbtts.spec - czy dobrze zrobiłem?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 15 Kwi 2008, 09:27:22 CEST

Dnia 2008-04-14, pon o godzinie 22:10 +0200, Tomasz Wittner pisze:
[...]
> nie ma potrzeby definiować C = gcc - zmienna CC w Makefilach automatycznie
> jest ustawiana na gcc, i takiej nazwy zwykło (CC) się używać. Zmienna CC make
> ustawiamy w specach na "%{__cc}". Używamy CFLAGS="%{rpmcflags}" do
> przekazywania flag do kompilacji. Używamy LDFLAGS="%{rpmldflags}" do
> przekazania flag dla linkera.

Dzięki za info. Ja sobie jeszcze popróbuję (bo mam dwa takie projekty do
których z dzika przyjemnością sam bym speca uczynił) - na razie tylko
miałbym prośbę do kogoś o podbicie do 0.2.0 (ja niestety przez
najbliższe dni nie mam szans na jakiekolwiek prywatne rzeczy - trochę za
dużo zaległości w robocie) - oprócz paru technicznych zmian powinno się
prawidłowo budować na x86_64.

ethanak