[Th] Rzeczywiste wymagania kaffeine

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 20:17:33 CEST

kaffeine obecne w Th nominalnie wymaga xine-libs, żeby działać. Zauważyłem
jednak, że jeśli nie zainstaluje się xine-output-xcb, to nie ma szansy na
odtworzenie przez niego filmu - przy starcie krzyczy najpierw, że nie
działa odtwarzanie przez XV:

Can't init Video Driver 'xv' - trying 'auto'...

A zaraz potem, że to też się nie udało i nie daje się niczego odtwarzać.
Zainstalowanie powyższego pakietu od razu pomaga. Wiem, że można zamiast
xine używać też gstreamera i wtedy xine-output-xc nie jest do niczego
potrzebny. Ale może należałoby dodać kaffeine.spec chociaż komunikat?