xorg-driver-fglrx 8.4 i problemy z makrem %__kernel_ver

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Czw, 17 Kwi 2008, 22:52:58 CEST

> To wszystko chyba oznacza, że kernel-vanilla został zepsuty?

Ja mysle, ze to raczej makra rpm zostaly zepsute. To samo jest z
kernel-vanilla na moim branchu, ktory wczesniej dzialal ladnie, a teraz
sie sypie dokladnie tak samo. Ja w miedzyczasie nie zmienialem tam nic
oprocz numerkow kernela.

> może na własnym branchu.
> Myśle, że warto byłoby też zobaczyć co tam glen na płodził i
> ewentualnie poprawić.

Moze na branchu Titanium? :) Tylko nie importuj zmian glena, ew. daj
znac co chcesz zaimportowac, bo nie wszystkie z tych zmian mi sie podobaja.

M.