xorg-driver-fglrx 8.4 i problemy z makrem %__kernel_ver

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 23:55:40 CEST

Mniej wiecej Thu, Apr 17, 2008 at 03:37:45PM +0200, zainteresowany Bartłomiej Zimoń rzekl:
> Witam
>
> Dostepny jest driver w wersji 8.4 a w nim cala masa nowosci:
> 1. zmienila sie znow metoda nazywania plikow z driverami udostepnionymi na stronie
> zamiast kropki jest teraz minus czyli aktualnie ma byc teraz 8-4  .
> 2. nie znam innych bo nie mam jak przetestowac.
>
> Problem w tym ze juz zglupialem - jak zbudowac userspace?
>
> Modul jadra buduje tak:
> $builder xorg-driver-video-fglrx --alt_kernel desktop
> Czy dla userspace powinno byc tak ? :
> $builder xorg-driver-video-fglrx --without kernel

Tak, to taki "bajer". Jeśli jest ustawione alt_kernel, to buduje bez
userspace'a. Żeby było builderom wygodnie/userom niewygodnie
[niepotrzebne skreślić].

Zainstaluj najnowsze rpm-build-macros.

Zbyniu
--