kopete i pluginy

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pi±, 18 Kwi 2008, 21:00:52 CEST

Witam,

za kazdym razem jak instaluję kopete zapominam zainstalować pluginu z
protokołem. Bez żadnego pluginu z protokołem kopete jest bezużyteczne.

Pomyślałem sobie, że kopete powinno mieć w zalażnościach coś w rodzaju
kopete-plugin-protocol, natomiast każda z paczek z protokołami powinna mieć
wpisany taki Provide.

Wtedy przy instalacji poldek będzie mi przypominał o konieczności instalacji
pluginu z protokołem.

Podobne rozwiązanie widzę w specu evolution.spec odnośnie komponentów.

Na wypadek jakby moja koncepcja znalazła uznanie załączam stosowne diffy (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski