xrdp - nowy spec

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Śro, 23 Kwi 2008, 14:09:00 CEST

Wednesday 23 of April 2008 13:54:52 pluto w agmk.net napisał(a):

> zaszyte na sztywno /usr/lib rozwali th/x86-64.

Masz na myśli patch do Makefile, czy xrdp.ini? Czy jedno i drugie?

Czy w takim razie prawidłowym rozwiązaniem byłoby poprawianie tych ścieżek
sedem w sekcji %prep?

Przy okazji czy prawidłowo zrobiłem, że biblioteki ładowane jako pluginy,
zależnie od konfiguracji, umieściłem w %{_libdir}/xrdp, natomiast te, które
są które są linkowane w czasie kompilacji umieściłem bezpośrednio
w %{_libdir} ?

--
Dzięki za wskazówkę i pozdrawiam,
Paweł Zuzelski