Propozycja szkicu poprawki do geninitrd (tuxoniceui_*)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 14:28:45 CEST

Dnia niedziela, 27 kwietnia 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> A opcja w /etc/sysconfig/geninitrd czemu służy ?  Nie lepiej iść tym
> tropem ? :
> ## Do install software tuxonice modules?
> ## Conflicts with USE_SUSPEND
> ## Formerly Suspend2
> USE_TUXONICE=yes

Zapewne to jest dobra droga. Można po prostu w funkcji gen_tuxonice
zainstalować również te moduły.

Jest tylko jeden problem, nad którym się jeszcze nie zastanawiałem - jakie
moduły przegrywać do initrd, żeby było dobrze? Z doświadczenia wiem, że to
muszą być tuxonice_compress i tuxonice_userui oraz jedno z tuxonice_swap
albo tuxonice_file. Tylko któro z tych dwóch? Jak to ustalić podczas
generowania? Zapewne jest sposób, tylko ja go w tej chwili nie znam. Zawsze
można oczywiście zapakować obydwa - wtedy problem niejako znika.