Propozycja szkicu poprawki do geninitrd (tuxoniceui_*)

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 15:29:16 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 02:58:11PM +0200, Łukasz Maśko wrote:

> Zdaje się, że jest potrzebny, jeśli chcemy kompresować dane.

Ale tylko wtedy. Jeżeli ktoś chce bez kompresji, to ładować nie trzeba.

> Tym bardziej wymagany jest udział użytkownika w konfiguracji.

To co mi przychodzi do głowy to odpowiednie zmienne w
/etc/syconfig/geninitrd typu TUXONICE_COMPRESSOR itp.

--
 Kacper Kornet