SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - backport vesa related fix from 2....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 27 Kwi 2008, 19:13:44 CEST

On Sun, Apr 27, 2008 at 18:02:14 +0200, Marcin Krol wrote:

> Titanium od poczatku bylo forkiem, gdzie rezerwowalem sobie prawo do
> zmian mi potrzebnych.

Odczuwasz potrzebę usunięcia tych dwóch plików old z powodu oszczędności
2 inodów czy dla poprawy samopoczucua?

> sam sposob :) Jak bedzie z Titanium, czas pokaze. Ogolnie to PLD cierpi
> na ciagly brak sily roboczej, ale to juz temat na inny watek.

Cierpi cierpi, bo użytkownicy odchodzą, developerzy odchodzą, nowi też
nie przybywają tak, jakby mogli (sam zdecydowanie odradzam PLD
znajomym), a to wszystko przez ciągłą degradację jakości.

> Ktorego znienawidzilem od kiedy kilka razy zepsul mi konfiguracje
> bootloadera uniemozliwiajac start systemu :) Ciesze sie, ze innym to
> narzedzie dziala.

To ustawiasz DOIT=no albo w ogóle nie instalujesz. Usunięcie komuś
działającego mechanizmu w imię oszczędności 2 inodów jest skrajnym (no
offence) debilizmem (co innego przypadkowe albo nieświadome zepsucie, a
co innego stanowszy i świadomy sprzeciw).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>