vim i hicolor-icon-theme w AC

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 29 Kwi 2008, 14:17:00 CEST

2008/4/29 Jacek Konieczny <jajcus w jajcus.net>:
> [...]
>  > > Od jakiegoś czasu przy upgradeach vim'a chce mi się na siłę zainstalować
>  > >  hicolor-icon-theme. Może mi ktoś wytłumaczyć po kiego ... mi hicolor
>  > >  ikony na serwerze produkcyjnym (które zajmują 17.1MB), na którym używam
>  > >  vim'a?
>  >
>  > I po co mi na desktopie vim.desktop, skoro to aplikacja:
>  > 1) konsolowa
>  > 2) w znakomitej większości przypadków uruchamiana z dodatkowymi parametrami
>  vim.desktop, nawet z jakąś ikonką, to kwestia kilobajtów, nie ma sensu

Ja się tylko zastanawiam, jaki jest cel dodawania vima do menu? vim,
bc itp. zawsze uruchamiam podając jakieś dodatkowe parametry i zawsze
w otwartym dużo wcześniej terminalu. Dla mnie to jak dodawanie
desktopu dla du, df, cat i less :)

>  > Podejrzewam, że właśnie .desktop jest przyczyną wymagania hicolor.
>  A czy kiedyś hicolor-icon-theme nie zawierało tylko struktury katalogów?
>  Pamiętam, że też zastanawiała mnie ta zależność, ale nie uznałem jej
>  wtedy za obciążającą.

Tak, ma same katalogi i niczego nie wymaga. Te 17 MB to nie wiem skąd
się wzięło.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution