[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać (z wynikami śledztwa , bez rozwiązania )

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 30 Kwi 2008, 21:31:02 CEST

Dnia poniedziałek, 28 kwietnia 2008, Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz
napisał:
[...]
> Wygląda na problem jeszcze przy linkowaniu, zanim ruszy właściwy kod OOo.
> Z mojej strony to będzie już tylko "educated guess", ale sprawdź jakimś
> sposobem, czy różnią się zmienne środowiskowe między działającym i
> niedziałającym wywołaniem. Jeżeli w nich nie będzie nic ciekawego, na
> razie więcej pomysłów nie mam...

Próbowałem. Okazało się, że zmiany w środowisku wydają się być nieistotne -
dotyczyły głównie ustawień DCOP. Ale, co gorsza, okazało się, że wywrotki
nie występują zawsze w tych samych miejscach. Prawie w tych samych - ale na
ile pokazuje to strace, różnią się o plus-minus kilka funkcji (munmap).

Na razie się poddaję. Jak będzie trzeba, odpalę OOo z ux.pl - to działa.
Może za kilka update'ów wszystko wróci do normy.