v86d.spec (było Re: [TH i686] drobny bug w geninitrd)

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 2 Sie 2008, 16:44:30 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Adam Gołębiowski i powiedziała :

> Właśnie posłałem do th-ready, pakiet v86d.
Nie mogąc się doczekać, aż mirrory się zaktualizują postanowiłem
zbudować samodzielnie. Wyszło, ze dla opcji --with x86emu brakuje BR
x86emu-devel (znaczy się jest w specu, ale jakoś dziwnie zagnieżdżona,
tak że da się ją ominąć. Oprócz tego plik x86emu.h, który jest pod
ścieżką /usr/include/x86emu nie jest includowany w specu, co powoduje
przysiad budowania w tej opcji.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski