PLDWWW - aktualizacja

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pon, 4 Sie 2008, 17:26:35 CEST

Byłem niegrzeczny i pomieszałem troch na pld-linux.org:

1. Strony "domowe" (te spod nicków edytujacych) poleciały do kategorii
http://pld-linux.org/CategoryHomepage (automatycznie listuje strony z
tej hierarchii)

2. Polskie strony poleciały do hierarhii pl/ http://pld-linux.org/pl

3. Strony związane z pakietami zostały umieszczone w hierarchii
Packages/  http://pld-linux.org/Packages/ (automatycznie listuje
strony z tej hierarchii)

4. Strony o charakterze dokumentacji przeniesione zostały do hierarhii
Docs/ i pl/Docs/ spis treści wraz z automatycznie generowaną
zawartością: http://pld-linux.org/Docs
Wcześniej były porozrzucane w hierarchii Docs/ Documentation/ i w /

5. kilka stron wyleciało - tych dublujacych zawartość, mocno
nieaktualnych (np entuzjastyczny opis Composite, gdy ten zaczynał być
popularny)

6. Poprawione zostały wpisy zawierające słowa pisane notacją
wielbłądzia np OpenOffice na Open``Office, co zapobiega linkowaniu
przez moimona do pustych stron.

7. Kilka stron wymaga jeszcze aktualizacji, wrzuciłem je do kategorii
http://pld-linux.org/CategoryUpdateNeeded
# Docs/UdevFAQ i # pl/Docs/UdevFAQ
Pisane dość dawno temu 2005r. udev-0.71-5, nie wiem na ile aktualne,
jakby ktoś mógł rzucić okiem...

# Docs/home-etc
Żyje to to jeszcze? ZMiany na ftp mówią, ze nie. Jest sens, aby ta
strona nadal istniała?

# Packages/KernelDesktop
Opis zakończył sie na 2.6.18

# Packages/Psi
Zmieniła się wersja PSI i patche, które są nałożone w PLD, Opis byłby cenny.

# TODO
# TODO/BuilderInfrastructure
# TODO/FTPInfrastructure
Na ile jeszcze to jest aktualne? Co zostało zrobione? W sumie może
wypadało by przenieść na launchpada do blueprintów:
https://blueprints.launchpad.net/pld-linux

# Users
Może wzbogacić coś tą listę ;) Bo chyba jeszcze pld w jakiś ciekawych
miejscach siedzi.

8. http://poldek.pld-linux.org/ - jest Nieaktualne zupełnie.
Propozycja: przenieść i uaktualniać, to na głównej stronie:
http://pld-linux.org/Poldek Łatwiej ją edytować.
Tzn to co było, juz przeniosłem ;) Pytanie czy to dobra droga?

9. Chyba tyle...
--
Witek Firlej
http://grizz.pl/ || http://galeria.firlej.org/