roundcubemail.spec

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 5 Sie 2008, 19:11:38 CEST

Bartosz Świątek pisze:

> Wydawało mi się, że Twoje nazwisko tu czesto widnieje.
> Podeślij kiedyś jakieś spece, które sam zrobiłeś - ocenimy i wtedy
> będzie można coś bardziej pomyśleć. Oczywiście jeśli masz chęć na
> zabawe w developera.

Widnieje czasem, ale jako zgłaszacza problemów (przynajmniej dotychczas).
Jeśli chodzi o pisanie speców, to to był pierwszy upubliczniony i
zaakceptowany.
Wcześniej zgłaszałem poprawkę w okolicach postfixa i pgsqla, która
została przez Was odrzucona jako ograniczanie funkcjonalności :-)

Pawel