problemy z Jabberd po aktualizacji

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-devel-pl w e-list.pingwin.eu.org
Czw, 7 Sie 2008, 15:59:42 CEST

Rafał Cygnarowski wrote:

[...]

> Znalazłem winowajcę, a w zasadzie lekarstwo: zainstalowanie libgcrypt w
> wersji 1.4.1 rozwiązuje problem.
> Ciężko mi orzec czy nasz gsasl ma zbyt niskie BR/R jeśli chodzi o
> libgcrypt, ale zestaw (libgcrypt, gsasl i jabberd-2.x.x), który znajduje
> się na ftp-ach nie funkcjonuje.

Nie do końca - u mnie jest:

# rpm -q libgcrypt
libgcrypt-1.4.0-1.i686
#

i jabberd wraz z ssl działa ale potwierdzam, że miałem te same
"przejścia" przy uruchamianiu, do tematu podchodziłem po kilka razy i w
końcu ruszyło, możliwe, że po jakimś restarcie serwera.

Pozdrawiam,
Andrzej