emphasis - klient mpd pod e17 (nowe spec'e - exml.spec, enhance.spec i emphasis.spec)

Paweł Chmiel golecpch w interia.pl
Pon, 11 Sie 2008, 22:02:52 CEST

Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Miałbyś ochotę pomaintainować enlighteinmenta w PLD? rw + dostęp do puszczania
> zleceń do th do ready jako bonus.
>

> ps.
>
> Revision 1.1  2008/08/10 16:33:33 pablo<golecpch at interia dot pl>
> - initial pld version
>
> się dodaje automatycznie przy commicie.

Z checia :),ale najlepiej by bylo zeby ktos mi w tym troche pomagal(np
testowanie programow,albo przy robieniu snap enlightenment z cvs ;)).

Pozdrawiam Pablo

Taniej na zagraniczne komorki!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1ece