Source0 z svn ( by³o: emphasis ...)

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 12 Sie 2008, 10:21:52 CEST

On Tuesday 12 August 2008, Pawe³ Zuzelski wrote:

> Przy³±czam siê do pytania - co siê robi w takic h sytuacjach? Przyk³adowo:
>
> Potrzebujê jak±¶ zmianê w aplikacji, bez której nie jestem w stanie
> przygotowaæ sensownego speca. Autor wprowadza na moj± pro¶bê zmianê do
> svna, ale nie planuje w najbli¿szej przysz³o¶ci robiæ releasea.

Backportn±c sam± t± ma³± zmianê do aktualnej stabilnej wersji.

> Czy jest
> jaki¶ sposób, ¿eby podaæ jako Source0 wersjê z svn? Domy¶lam siê, ¿e
> robienie du¿ego patcha który by uwzglêdnia³ wszystkie zmiany od release do
> konkretnej wersji svn nie jest najlepszym wyj¶ciem?

Robi siê tarballa i uploaduje przez ftp://login@dropin.pld-linux.org z tym, ¿e
snapshoty s± niemile widziane na HEAD (za to s± dozwolone np. na DEVEL).

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz        PLD/Linux Team

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl