Re: Prośba do wszystkich dodających BRy do KDE4

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 12 Sie 2008, 11:41:33 CEST

W dniu 12 sierpnia 2008 11:40 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Ktorrent w wersji 3.x jest tylko dla KDE4. Nic na to nie poradze, tak
> zadecydowali autorzy. Mozesz sobie ignorowac/holdowac ta wersje (hold
> = ktorrent-3.*) w poldku. Innego rozwiazania nie widze.

Ah, dodam jeszcze ze nie wiem czy ktorrent w wersji 2.x bedzie w ogole
dalej rozwijany. Jesli natomiast tak, to mozna zrobic speca
ktorrent2.spec np. i tam rozwijac ta wersje.