biblioteki w javie

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 13 Sie 2008, 10:03:02 CEST

On Tue, Aug 12, 2008 at 12:10:04PM +0200, Paweł Zuzelski wrote:
> czy należy zostawić w spokoju build.xml i pozwolić mu budować z tą wersją jdom
> czy też należy poprawić build.xml, żeby aplikacja korzystała z jdom.jar
> pochodzoącego zainstalowanego w %{_javadir} wraz z pakietem jdom?
>
> Pierwsze rozwiązanie jest prostsze, bo nie wymaga patchowania build.xml oraz
> dodatkowej zależności. Drugie jednak wydaje mi się bardziej eleganckie.

Niestety Javowe aplikacjie często wymagają konkretnej wersji jakiegoś
jara (tej którą dostarczają w źródłach) i ciężko to w dystrybucji
sensownie opanować. Kiedyś próbowałem na swoje "produkcyjne" potrzeby,
ale dałem sobie spokój. Trzeba by pakować po kilka wersji wielu
bibliotek, a potem jeszcze kombinować jak zapodać aplikacji odpowiedni
(wzajemnie kompatybilny) zestaw...

W tym przypadku (jdom.jar) może się jednak udać... o ile z zależności
nie wyjdzie coś innego.

Pozdrowienia,
        Jacek