SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Pon, 18 Sie 2008, 09:30:21 CEST

Patryk Zawadzki pisze:

> Nic nie ułatwia, bo jeśli maszyna ma administratora, to nie on będzie
> ludziom ustawiał opcje przeglądarki. Jeśli user sam się zajmuje
> maszyną, bo pewnie używa PackageKita i nie istnieje terminal, na który
> mógłbyś pisać tym catem.

A to tylko takich userow mamy? Bo mi sie wydaje, ze mamy tez takich,
ktorzy maja PLD na desktopie. Swoim. Wlasnym. I sa tam root-em, ale
korzystaja jako user, wiadomo.
Iceweasel jest o tyle nie fajny, ze wlasnie trzeba robic takie zabiegi,
zeby miec inna lokalizacje niz domyslna.