SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin ‘Qrczak’ Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 18 Sie 2008, 11:01:18 CEST

W dniu 18 sierpnia 2008 10:53 użytkownik Marcin Krol
<hawk w limanowa.net> napisał:

> Pomysl narzucania jezyka userom w jakiejkolwiek aplikacji uwazam za
> pomylony. To nie windows zeby system zmuszal usera do tego jak jego
> program ma mu dzialac. No ale to juz moja prywatna opinia.

Pomylony jest pomysł, żeby każdej aplikacji trzeba było osobno
ustawiać język. Od tego jest locale, żeby domyślny język był ustawiony
centralnie dla danego użytkownika. Locale można w razie czego zmienić
przy uruchomieniu konkretnej aplikacji, bo jest ustawiony zmienną
środowiskową. Mechanizm locale jest dobry.

Jeśli jakaś aplikacja oprócz tego umożliwia inne ustawienie u siebie,
to niech jej będzie — pod warunkiem, że domyślnie jest według locale.

--
Marcin Kowalczyk
qrczak w knm.org.pl