SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Sie 2008, 11:32:55 CEST

> Jak już chcesz rzeźbić (bo to JEST rzeźba), to dużo łatwiej jest zrobić
> skrypt, ustawiający locale przed startem binarki, np. na podstawie
> jakiegoś ~/.iceweasel.lang

Dla mnie rzezba bylo w skrypcie startowym iceweasel'a zczytywanie locale
i odpalanie binarki z parametrem -locale czy cos w ten desen. Z profilu
iceweasel'a nic nie odczytasz, bo nazwy katalogow z profilem sa losowe.
Uzycie find tez nic nie pomoze bo na jednym koncie moze byc X profili i
nie bedziesz wiedzal ktory wybrac.

M.