SPECS: iceweasel-lang-pl.spec - added info about setting useragent.locale t...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 18 Sie 2008, 11:34:07 CEST

> Przecież takie KDE-GNOMIaste potwory same ustawiają locale - od kiedy to
> ZU chce mieć inny język dla przeglądarki WWW, niż dla reszty środowiska?

Od kiedy na jednym systemie pracuja ludzie uzywajacy roznych jezykow i
niewiedzacy nic o konsoli, locale itd, za to umiejacy wybrac z menu
"language -> costam"?

> Narzucania? Przecież każdy może ustawić dowolne locale - i nie zapominaj
> o wynalazku, jakim jest LANGUAGES.

Zycze powodzenia w tlumaczeniu userom co to jest locale i jak to sie
zmienia lub bieganiu i ustawianiu im na kazdym kompie. Z ich punktu
widzenia to ma sie da wyklikac w menu/opcjach/czymkolwiek uzywajac tylko
myszki. I jestem w stanie ich zrozumiec.

Tak, pamietam, ze PLD nie robimy dla ZU tylko dla siebie. Tak wiec
wywalilem wymuszanie wersji jezykowej bo akurat bylo mi to potrzebne.
Jezeli tak bardzo to przeszkadza prosze przywrocic, a ja sobie swoja
wersje skryptu bede uzywal tylko w Titanium.

Z cat << EOF to pretensje nie do mnie, ja tego nie dodalem. Ja tylko
przymknalem oko na dodanie tegoz wiedzac, ze kto inny i tak to na liscie
wyciagnie.

M.