SPECS: gambas2.spec (NEW) - added, based on gambas.spec, NFY but builds & runs

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Pon, 18 Sie 2008, 21:01:23 CEST

On Monday 18 of August 2008, 19:42, Robert Tomasik wrote:

> To ja bym jeszcze poprosił o te patche
gambas2.spec powstał przez skopiowanie gambas.spec i te pacze nie są raczej do
potrzebne (chociaż nie oglądałem ich, dla mnie ważne było tylko, żeby program
się zbudował) i zostały w specu przez przeoczenie (./builder -ncs). Możesz
spokojnie je usunąć ze speca - droga jest wolna, bo ja na razie nie zamierzam
się tym specem na razie dalej zajmować (a jest czym): mam działający program,
którego możliwości mogę ewaluować (jak znajdę czas) i poprawne spakietowanie
nie jest mi na razie do niczego potrzebne (to tytułem usprawiedliwienia
śmietnika, jaki zrobiłem w tym specu).

--
Tomasz Wittner