[ti] katalog /root/tmp

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 29 Sie 2008, 12:29:05 CEST

Dnia 2008-08-29, pią o godzinie 12:08 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
pisze:

> A jaki to PROBLEM? Po instalacji systemu konto root-a nie ma katalogu tmp,
> zakładasz go ręcznie w miarę potrzeb. Jak zakładasz konta userom (useradd
> -m) to katalog tmp masz kopiowany z /etc/skel/.

Mam wrażenie, że Pawłowi właśnie o to chodzi, że go nie ma po instalacji
i się zastanawia do czego go dołączyć żeby był...
Ale go chyba specjalnie nie ma, żeby niespodziewanie, z powodu
rozrostu /root/tmp, nie było problemów z różnymi operacjami na koncie
roota...
--
Pozdrawiam
Krystian T.