Re: "Powiedz" musi odejść...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 1 Gru 2008, 08:23:18 CET

On Sun, 30 Nov 2008, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> o właśnie, a czemu nie działa? taki fajny był kiedyś, używałem go jako
> głośnej zegarynki/budzika na domowym serwerku.. A ostatnio jak chciałem
> użyć to coś nie działał :/

To znaczy sam "powiedz" działa, tylko ma jakieś problemy z wbudowanym
odtwarzaniem audio. W sumie należałoby wywalić cały aufile.c i napisać
choćby z wykorzystaniem libao - tylko czy ma to sens? Bo moim zdaniem to
już chyba tylko historia...

A nie możesz użyć eSpeaka czy Mileny? Albo jak się upierasz na "powiedza"
to coś w stylu:

powiedz -p - dupa w kwiaty | play -t raw -r 8000 -c 1 -s -2 - contrast

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - i Ivona niepotrzebna.