Anaconda w PLD

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 2 Gru 2008, 23:00:52 CET

2008/12/2 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Ja testuję zawsze na VirtualBox.

Chodzi mi o to, że ostatnia qwiatowa live działa bez problemów :)

Wiesz, co dokładnie popsuło? Upgrade NM do pełnej 0.7? Może trzeba
anacondę znów podbić do wersji upstream?

> No może tu jest problem, że locali brakuje, ale w ogóle muszę zrezygnować.

To raczej nie to, prędzej jakiś babol w kodzie do poprawienia.
Upstream niestety anacondę dokładnie testuje tylko przy okazji
wydawania nowej wersji Fedory raz do roku.

--
Patryk Zawadzki