nagios-plugins po raz kolejny

Pią, 5 Gru 2008, 20:30:08 CET

On Fri, 05 Dec 2008, Marek Marczykowski wrote:

> W załączniku kilka łatek na nagios-plugins:
>
> nagios-plugins-check_disk_smb-zero-cap.patch:
>  - możliwość sprawdzania zasobu o pojemności 0 (np IPC$)
> nagios-plugins-check_hpjd-no-paper-out.patch:
>  - dodatkowa opcja, wyłączająca warning o braku papieru
> nagios-plugins-check_snmp_disk_monitor-bulk.patch:
>  - blukwalk po 2, a nie 4 (workaround na bug w snmp w perlu)
> nagios-plugins-check_snmp_procs-fix.patch:
>  - zadeklarowanie zmiennych, których się używa...
> nagios-plugins-paths.patch:
>  - ścieżki do utils.pl

Zaaplikowałem.

> Do tego ostatniego jeszcze sed w specu masowo poprawiający te ścieżki
> (dla pluginów w contrib/), oraz używanie systemowego regex.

Osobny sed był niepotrzebny, wystarczyło dopisać ../plugins-scripts/*.pl
do już istniejącego.

A może dajmy chłopakowi rw do repo, na ogół wie co robi, a jak coś
spieprzy to mam go pod ręką i LART moge zaaplikować ;)

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!