Jeszcze o upgrejdach

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 6 Gru 2008, 18:04:54 CET

Witam

Z drobiazgów (dość ważnych)

Upgrade z gnome-2.22 na 2-24. Wszystko pięknie ładnie, tylko nie startuje
metacity z powodu że nie (a dokładniej była stara wersja, gnome nie
chciał nowej ale ze starą nie chciał gadać - potwierdzone na dwóch
maszynach).

Może tak do zależności dodać że metacity musi być w jakiejś świeższej
wersji? I w ogóle jeśli coś jest z gnome-2.24 to cała reszta musi być w
miarę świeża?

Ja rozumiem że przez pół roku systemu nie ruszałem ale to dlatego że
działał ;)

ethanak

PS. Reszta problemów to były zależności których nie zapamiętałem (powód:
miałem uruchomić tę cholerę a nie patrzeć na zależności) - w każdym razie
trzeba jeszsze było upgradnąć init-scripts (messagebus się pruł). W każdym
razie od cholery przy upgradzie zostało mi staroci które trzeba było
ręcznie dołożyć...

PPS. Orca ma babola, ale sprawdzę sobie jeszcze na Ubunciaku bo to mi nie
wygląda na PLD-specific
--
http://milena.polip.com/ - i Ivona niepotrzebna.