Repackage ssie, a przecież nie musi

Jakub Piotr Cłapa jpc-ml w zenburn.net
Nie, 7 Gru 2008, 04:21:44 CET

Się dołoże i powiem, że u mnie sie nie dało się znieść paczkowania
crossmingw32-binutils-debuginfo-2.19.50.0.1-1.i686.rpm z powodu lzma.
Zmieniłem sobie na bzip2 w makrach, ale proszę policzyć mój głos jako
krytykę lzma.

Ah. Bym zapomniał o rewii mody. Core 2 Duo 2Ghz, 4GB RAMu (z czego nawet
512 MB jestem skłonny przyznaczyć na PLD bez Xów w VirtualBoksie).
Nie jest to sprzęt przedpotopowy, a jednak myślę, że jest uzasadnienie,
żeby nie alokować na sztywno 1,5GB RAMu tylko dla potrzeb użycia lzma od
czasu do czasu...

PS. Może lzop? Kompresja nie jest taka szałowa (szybsza, ale nie lepsza
od bzip2), za to dekompresja aż furczy.

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa