/sbin/init z upstart wisi

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 8 Gru 2008, 19:49:24 CET

W dniu 8 grudnia 2008 19:40 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Można też z Titanium, tam mamy ciągle SysVinit i to budowane na
> podobnym gcc co w Th (ale to tam szczególik).

19:45 < CIA-9> arekm * SPECS/SysVinit.spec: - revert removal [FN]
19:45 < CIA-9> arekm * SPECS/SysVinit.spec: - release 18 [FN]
19:47 < CIA-9> builder Th: SysVinit.spec (HEAD) [FN]

Widzicie jak dobrze macie? Krzykniecie i zostajecie wysłuchani... ja
już od hohoho krzycze o buildlogi dla Titanium i dupa.