/sbin/init z upstart wisi

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 9 Gru 2008, 11:01:54 CET

On Tue, Dec 09, 2008 at 10:08:04AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Zapomniałeś o drobnym szczególe - odpowiednie skrypty należy dodać do
> każdej obecnej usługi. Te rozwiązania muszą funkcjonować równolegle.

No właśnie.

Moja propozycja: dodawać eventy upstart do kolejnych usług równolegle do
"starych" skryptów i zmienić chkconfig tak, żeby nie aktywował (czy
nawet wyłączał) starych skryptów, gdy jest odpowiedni event upstart. W
ten sposób powinno się udać stopniowo przejść na startowanie wszystkich
usług przez upstart.

Pozdrowienia,
        Jacek