[th] poldek --up

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 9 Gru 2008, 18:48:46 CET

On Tue, Dec 09, 2008 at 09:22:33AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> [09:19]<xmis> ale robi to zawsze w przód - jest dość szybkie wbrew pozorom.
> gzseek zwalnia tragicznie jeżeli się skacze po pliku.
> [09:21]<xmis> no i można zawsze używać lokalnie nieskompresowanych ploków:
> vfile external compress = yes

Dodawanie przyrostka .UTF-8 powodowało, że się cofał.
Wywaliłem to.
poldek --up z 6 minut zszedł do 30 sekund.

Teraz ludzie z locale pl_PL nie zobaczą polskich opisów pakietów.
Trzeba gdzieś, tam gdzie się przekazuje język zamiast jednego
lang, przekazać obie wersje, tzn. np. "pl" i "pl.UTF-8".
Tylko nie wiem, w którym miejscu.

witekfl