[th] poldek --up

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 10 Gru 2008, 14:31:07 CET

W dniu 10 grudnia 2008 14:12 użytkownik Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl> napisał:

> No dobra. Masz rację, coś jest skopane.
> W packages.ndir.dscr.i18n jest tylko polski.
> np. LANG=de_DE.UTF-8 ipoldek desc mt-st powinno być po niemiecku.
> Czy tak było zawsze, czy tak jest od niedawna?
> W th.ready descriptions nie ma w ogóle.

Od niedawna, bo:
[root w nomeno ~]# LANG=de_DE.UTF-8 ipoldek desc mt-st
9189 packages read
369 packages loaded

Package:        mt-st-1.1-1.x86_64
Das mt-st-Paket enthält die mt und st Streamer-Management-Programme.
mt (fĂźr Magnetbandlaufwerke) und st (fĂźr SCSI-Streamer) kĂśnnen
RĂźckspulen, auswerfen, Dateien und blocks auslassen, und mehr.

[root w nomeno ~]# rpm -q poldek
poldek-0.30-0.20080820.23.2.x86_64

Na Titanium mi to dziala, ale z poldkiem sprzed Twoich zmian.