memtest - vmlinuz???

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 12 Gru 2008, 00:29:56 CET

Tomasz Pala:

> Brak odpowiedzi, cofam (zmianę widzę tylko w memtest86).

Krótko: Głupota

Długo: Głupota;) Chciałem aby pliki z obrazami się jakoś wyróżniały... nie
pytajcie czemu tak bo nie pamiętam;) Nie można by im nadać innego
suffixa? .image?

Spece skażone to:
memtest86+.spec
memtest86.spec
rescuecd.spec

p.s. Sorry, że dopiero teraz ale od dłuższego czasu nie czytam list.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic