grub2.spec

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Pon, 15 Gru 2008, 10:50:39 CET

Dnia 2008-12-14, nie o godzinie 12:34 +0100, Bartosz Świątek pisze:
> I serdecznie wątpię, żeby pod Linuksem
> interesowała mnie dokumentacja do jakiegoś nigdy nie skończonego jądra
> GNU Hurd.

Może ciebie nie, ale niektórych (w tym mnie) użytkowników PLD interesuje
bootowanie do innych systemów operacyjnych (w tym Hurd), za pomocą gruba
z PLD.

PS. Tak tak, w _prawdziwych_ serwerach nie ma kilku systemów :P.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com