grub2.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 16 Gru 2008, 16:17:53 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Patryk Zawadzki i powiedziała :

> A one się pchają do grub.cfg nawet, jeśli nie ma danego systemu?
Skrypty w /etc/grub.d/ w zamierzeniu są od wykrywania zainstalowanych
systemów i utworzenia prawidłowego /boot/grub2/grub.cfg. insza inszość,
że wykrywanie instalacji Win czeka na chętnego do napisania.
BTW. ten spec w stanie takim, do jakiego go doprowadziłem jest trochę
pomieszany, grub szuka pliku od menu w /boot/grub... W swoim systemie
wstawiłem symlinka:
# ls -l /boot/grub/grub.cfg
lrwxrwxrwx 1 root root 20 gru 16 12:16 /boot/grub/grub.cfg ->
/boot/grub2/grub.cfg
Przede wszystkim, trzeba się zdecydować na jeden katalog /boot/grub albo
/boot/grub2 i być w tym konsekwentnym.
Za /boot/grub2 przemawia brak konfliktów z grub(legacy), ale kto używa
na jednej maszynie dwie wersje bootloadera i po co ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski