[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 22 Gru 2008, 16:11:16 CET

On Sun, 21 Dec 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Właściwie to rpm mógłby sam dodawać zależność dla libdri - objdumpem widać
> DRIScreenInit przykładowo.

A na jakiej podstawie byłaby decyzja które libdri?
To raczej nie jest zbyt dobry pomysł.

> Z libglx jest zdaje się inaczej bo to serwer tego potrzebuje
> (opcjonalnie), a nie bezpośrednio driver. Oznacza to też, że źle blues
> zrobiłeś pakując R: libglx do generic driverów.

Popraw.
Ja nie widzę metody, żeby nie było losowania przy instalacji. Zależność w
drugą stronę będzie losowała przy instalowaniu xserwera: "w dzisiejszym
poldkolotku padła.... nvidia".

Poza tym - glx powinien być raczej wymagany (sugerowany?) dopiero z
driverem jakimś raczej. Nie wiem czy glx może być używany przy zdalnym
połaczeniu...

> ps. Na HEAD to wyleci (zostanie na DEVEL) jeśli nie będzie dokończone
> _sensownie_.

Zdefiniuj "sensownie".
Stan obecnie działający jest taki, że fglrx nie chodzi. Chyba, że chcesz
wywalić ten driver?