[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 22 Gru 2008, 23:35:03 CET

> Popraw.
> Ja nie widzę metody, żeby nie było losowania przy instalacji.

Hm. Poldka mam w domyslnym konfigu i ladnie mnie pyta, ktora paczke ma
zainstalowac. Oczywiscie dodanie --noask oznacza losowanie, ale tak bylo
od poczatku i bywaly gorsze przypadki "wpychania" przez poldka nie tego
softu.

> Stan obecnie działający jest taki, że fglrx nie chodzi.

Co prawda uzywam nVidii i ATI na linuxie nie chce ogladac, ale jakies
dwie starsze karty sie mi plataly wiec je sprawdzilem i zadzialaly od
kopa, bez zadnych kombinacji czy wywalania czegokolwiek. Dla scislosci:
Radeon X300 i Radeon X1500, Titanium i686, kernel-vanilla.spec:Titanium,
fglrx 8.11 i 8.12.

M.