[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 27 Gru 2008, 10:12:39 CET

On Mon, Dec 22, 2008 at 04:11:16PM +0100, Pawel Golaszewski wrote:
> On Sun, 21 Dec 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[...]
> Popraw.
> Ja nie widzę metody, żeby nie było losowania przy instalacji. Zależność w
> drugą stronę będzie losowała przy instalowaniu xserwera: "w dzisiejszym
> poldkolotku padła.... nvidia".

Losowanie nie wchodzi w grę, skoro z góry wiadomo, która wersja jest
potrzebna. Człowiek nie ma zastępować niedoskonałości automatu.

> Poza tym - glx powinien być raczej wymagany (sugerowany?) dopiero z
> driverem jakimś raczej. Nie wiem czy glx może być używany przy zdalnym
> połaczeniu...

Tak, przy sterownikach bez akceleracji 3D też (kiedyś z GLcore, teraz
ze sterownikiem swrast).

Moduły glx i dri są wczytywane przez xserver domyślnie (więc powinno być
S?), ale można to wyłączyć.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/